If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Was ist eigentlich an der RC1 Special Edition vom genialen Kultfilm FROM DUSK TILL DAWN besser als bei der deutschen?
thx
"Film is a battleground. Love, hate, violence, action, death...In a word, emotion."Samuel Fuller
"If movie makers were building airplanes, there would be an accident every time one took off. But in the movies, these accidents are called Oscars."Jean-Luc Godard
Original geschrieben von Sebo Warscheinlich hat der keine beschis... deutschen Untertitel beim englischenTon. (GRRRRRR!)l.l. l.l.
Also so schlimm finde ich das gar nicht. Ich gucke die englischen Filme meist eh mit UTs und die lassen sich mit einem trick ja auch ausschalten!
"Film is a battleground. Love, hate, violence, action, death...In a word, emotion."Samuel Fuller
"If movie makers were building airplanes, there would be an accident every time one took off. But in the movies, these accidents are called Oscars."Jean-Luc Godard
Original geschrieben von Ichi the killer Also so schlimm finde ich das gar nicht. Ich gucke die englischen Filme meist eh mit UTs und die lassen sich mit einem trick ja auch ausschalten!
Original geschrieben von Ichi the killer Was ist eigentlich an der RC1 Special Edition vom genialen Kultfilm FROM DUSK TILL DAWN besser als bei der deutschen?
thx
Die RC1 hat Outtakes und Deleted (auch Gore-) Scenes. Allein schon deswegen lohnt sich die RC1-DVD eher.
Kommentar