Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Macabro's Girl Slaves Uncut (Mondo)!

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Macabro's Girl Slaves Uncut (Mondo)!

Na, endlich erbarmt sich jemand! Und das sogar uncut!

Zitat: Unrated
    The full uncut special edition of GIRL SLAVES OF MORGANA LE FAY is here - an extras packed special edition of this classic of erotic horror is a must have for all lovers of the bizarre & erotic. A masterpiece of early 70’s sinema Mondo Macabro’s new dvd of this exotic fairy story includes all the footage cut from previous releases & includes Gantillon’s prizewinning short Un Couple Des Artistes. The film is presented in a stunning new Hi-Def widescreen transfer taken direct from the original vault materials.

Full spec for the disc is:

Brand new anamorphic digital transfer in original aspect ratio 1.66:1 Interview with director Bruno Gantillon World premeire short: An Artistic Couple Extensive cast & crew information Original Trailer Mondo Macabro preview trailer Removable English subtitles Scene access

Geiler Film! Kann ich jedem nur empfehlen der auch nur ansatzweise was mit Leuten wie Rollin anfangen kann.

Kommentar

Zitat von Mika
      Geiler Film! Kann ich jedem nur empfehlen der auch nur ansatzweise was mit Leuten wie Rollin anfangen kann.
      Endlich mal einer der das Filmchen auch kennt

Kommentar

Hab meinen gestern auch gekriegt...

Kommentar

Ist die UK-DVD etwa gekürzt ?

"Es ist der Traum der mich geführt. Und folgen werde ich bis in die Glut"

Lacrimosa - Der Kelch des Lebens

Kommentar

Zitat von NewYorkRipper
            Ist die UK-DVD etwa gekürzt ?
            Ja, aber soweit ich weiß nur Handlungsschnitte

Kommentar

Lädt...
            X